Image

Dacă ești un agent de turism care își dorește să-și arate abilitățile și capacitățile ascunse, atunci recomandarea noastră este să-ți demonstrezi în primul rând ție că poți fi mai profitabil în cadrul unei agenții de turism. Fără nicio îndoială, cheia succesului este să dai tot ce e mai bun din tine. Nu există nicio altă cale mai scurtă pentru a-ți atinge obiectivele dorite, așa că tot ce rămâne de făcut este să muncești din greu. În acest articol, îți vom oferi câteva sfaturi despre cum să faci asta, astfel încât să devii mai profitabil într-o agenție de turism.

1. Află care sunt cele mai populate zone din agenție

Află care sunt cele mai populate zone din agenție. Făcând asta, poți determina tipul de performanță pe care ești nevoit să-l oferi. De exemplu, dacă biroul tău se află fix în fața ușii de la intrarea în agenție, atunci este foarte posibil să fii nevoit să întâmpini cei mai mulți turiști. Într-o asemenea situație, asigură-te că abordezi o atitudine frumoasă și prietenoasă. Nu devenii confuz, nici măcar atunci când lucrurile devin incerte. Organizează excursii în aer liber și încearcă să faci parte dintr-un cerc de oameni vorbăreți.

2. Targetează audiența potrivită

Adună cât mai multe informații posibile de la turiștii tăi. Targetează audiența potrivită și rămâi în legătură cu turiștii tăi în mod regulat. Creează-ți o abordare personalizată pentru toți turiștii și roagă-i să ia legătura cu tine în cazul în care au orice nevoie urgentă. Ca agent de turism, trebuie să cunoști anumite trucuri pentru câștigarea inimilor clienților. Colectează informații precum adresa de e-mail, nume, prenume și număr de telefon. Oferă-le informații suficiente, precum: numărul rezervării, cele mai frumoase obiective turistice și altele. Fă tot posibilul să te asiguri că vor reveni la tine.

3. Urmărește produsele și serviciile agenției tale

Este foarte important să ții evidența produselor și serviciilor agenției tale. Trebuie să observi dacă majoritatea ofertelor turistice pe care le vinzi atrag sau nu atrag atenția clienților. Dacă acestea nu manifestă interes față de ei, atunci trebuie să le reevaluezi, pentru a-ți da seama care este problema cu acele oferte și cum le poți face mai avantajoase. Păstrează o evidență corectă și regulată a ofertelor și oferă-le turiștilor ceea ce este mai bun.

4. Fii la curent cu tendințele

Încearcă să rămâi la curent cu tendințele și continuă să oferi cele mai recente “must-haves”. Acesta este unul dintre secretele cheie pentru a obține succesul ca agent de turism. În schimbul acestui lucru, conducerea agenției îți va oferi un pachet salarial mai mare, precum și un posibil comision frumos, datorat fiecărei rezervări încheiate cu succes. Oferă reduceri, oferte speciale (precum cele first minute sau last minute) pentru a te asigura că turiștii rămân interesați de agenția ta.

5. Organizează-te mai bine cu ajutorul unui software dedicat agențiilor de turism

Un software dedicat agențiilor de turism poate ajuta la organizarea întregii afaceri. În cazul în care lucrezi ca și consultant de turism pentru o firmă, poți solicita să îți fie pus la dispoziție un astfel de software. Acest lucru este necesar în zilele noastre datorită faptului că un astfel de software te poate ajuta să gestionezi mai multe sarcini într-un timp mult mai scurt. Este, de asemenea, o modalitate bună de a îmbunătăți atât peformanța ta, cât și a întregii agenții, întrucât șansele de a face mai multe rezervări și mai mulți bani cresc semnificativ.

 143 vizualizari