Image

Este normal să investești pentru a câștiga. Există numeroase modalități pentru a-ți crește profitul. Aruncă o privire asupra următoarelor opțiuni de investiție:

Concretizează mai multe vânzări

Asta nu e o noutate. E logic, nu-i așa? Totuși, multă lume face greșeala de a folosi mereu aceleași tactici de vânzare. Există întotdeauna loc de mai bine. Detaliile fac diferența! Așa că, fă un pas înapoi și aruncă o privire la procesul tău de vânzare, aducând îmbunătățiri acolo unde este necesar.

Scurtează ciclul de vânzare

Ai vizite pe site, presupușii clienți îți adresează întrebări atât prin telefon cât și prin mail, însă, cu toate acestea le ia foarte mult timp să decidă dacă să cumpere sau nu serviciile oferite de tine. Află de ce aceștia nu iau o decizie mai repede, poate pe pagina ta nu sunt afișate toate informațiile de care au nevoie, sau poate că angajații tăi nu fac toate eforturile pentru a închide vânzarea acum/imediat!

Instruiește-ți echipa de vânzări

Acest lucru este foarte important. Dacă nu ai o echipă de calitate, vânzările tale sunt în pericol. Asigură-te că le oferi angajaților tăi training-ul, sfaturile și ponturile de care aceștia au nevoie. De asemenea, este bine să ai totul documentat pentru ca mai târziu, când echipa ta de vânzări se va mări, noii membri să poată recupera rapid informațiile din urmă.

Investește în cursuri de vânzări

O idee bună în acest sens este organizarea unor sesiuni sau conferințe educaționale, în cadrul cărora angajații tăi din departamentul de vânzări să aibă ocazia să își îmbunătățească abilitățile. Există numeroase companii care organizează workshop-uri în vânzare care ajută angajații să își îmbunătățească abilitățile.

Oferă bonusuri și recompense motivaționale

În lumea vânzărilor este normal să se ofere un salariu fix plus un bonus/recompensă pentru vânzarea produselor/serviciilor. Trebuie să îți motivezi angajații și să îi faci să înțeleagă că închiderea unei vânzări este și în interesul lor, nu numai în al tău.

Îmbunătățește eficiența “pâlniei de vânzări”

Unele companii susțin că vânzările lor sunt rezultatul campaniilor de marketing de tip outbound (telemarketing, reclame, etc.), altele declară că folosesc o combinație între marketing-ul de tip inbound (blog, SEO, etc.) și campanii plătite. Ideea este că trebuie să le combini. Poți investi sume mai mici în diferite combinații pentru a vedea care dintre acestea aduc cele mai bune rezultate.

Îmbunătățește-ți tehnologiile de vânzare actuale

Echipa ta face vânzare, momentan, fără niciun fel de tehnologie, doar pe hârtie. Asta este în regulă când ai un singur angajat, însă când ai mai mulți oameni care lucrează în departamentul tău de vânzări, trebuie să începi să te folosești și de tehnologie. Trebuie măcar să le pui la dispoziție un software în care toți angajații să țină evidența potențialilor clienți și a vânzărilor.

Investește într-un CRM (Customer Relationship Management)

De vreme ce informațiile despre clienții tăi sunt împrăștiate peste tot, faptul că nu ai totul într-un singur loc poate avea ca rezultat ineficacități costisitoare și pierderea oportunităților de creștere a venitului. Aici te poate ajuta CRM-ul, întrucât prin intermediul acestuia te poți adresa unei audiențe specifice, îți poți personaliza ofertele și le poți oferi clienților exact ceea ce își doresc.

Investește într-un software pentru agențiile de turism

Un software pentru agențiile de turism are nevoie de 3 lucruri pentru a fi considerat perfect și pentru a te ajuta în vânzări:

  1. Soluții de back office

Documentele standardizate precum template-urile de mail și căutarea automată a ofertelor pot reduce semnificativ timpul de lucru. Vei trimite mai rapid răspunsurile tale către potențialii clienți, lucru care crește posibilitatea închiderii unei vânzări.

  1. Rezervări de pe mobil

Fă o rezervare oricând și oriunde – acesta este principalul beneficiu al rezervărilor efectuate de pe mobil. Dacă le oferi potențialilor clienți posibilitatea de a rezerva și de a plăti oricând și de oriunde doresc ei, volumul vânzărilor va crește cu siguranță.

  1. Rezervări online pentru clienții B2C și B2B

Dacă întregul proces de rezervare nu este unul greoi nici pentru clienții direcți și nici pentru parteneri, aceștia vor alege cu siguranță să facă rezervarea la tine.

 1,584 vizualizari